Náplň Vaší práce:
- Zpracování faktur a zadávání objednávek do interního systému
- Jednání s dodavateli, naším oddělením dopravy a výroby
- Administrativní podpora týmu, zajištění administrativní agendy
- Komunikace s kolegy napříč celou firmou
- Komunikace se zákazníky
Jaké schopnosti očekáváme:
- Spolehlivost, dobré vystupování a nadšení pro věc
- SŠ/VŠ vzdělání stavebního/technického směru výhodou
- Komunikační schopnosti
- Aktivní přístup a iniciativu
- Umění navazovat vztahy a jednání s lidmi
- Schopnost práce s databází a čísly, výhodou práce v účetním programu
- Aktivní znalost MS Office (zejména Excel, Word, Power Point)
- Zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, důslednost a systematičnost
Co nabízíme:
- Práci v mladém, energickém týmu a přátelském kolektivu prestižní a stabilní společnosti
- Zaškolení a podporu kolegů
- Pracovní poměr na dobu určitou
- Pevnou pracovní dobu
- Firemní notebook i telefon
- Možnost kariérního růstu
- Firemní dovolená
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce na e-mail: z.novakova@blachotrapez.cz nebo se s námi spojte přes mobil: +420 730 899 102. První kolo výběrového řízení uzavíráme 18.05.2023.